Fa 6 anys que el Centre Especial de Treball Mansol Projectes va llençar el servei de destrucció certificada de documents, un servei que continua i que s’ofereix a particulars empreses i organitzacions de tota Catalunya. Des del 2014 s’han atès clients de diferents sectors oferint serveis puntuals de destrucció de documentació en paper o digital i també subministrant i recollint contenidors on dipositar la documentació confidencial que es genera en el dia a dia.
Després del confinament per la Covid-19 i de l’aturada temporal de l’activitat de Mansol Projectes, el servei de Destrucció certificada de documentació confidencial va ser un dels primers que es va reactivar. “Esperem que la qualitat i diversitat dels serveis que oferim i el nostre esforç per adaptar-nos sempre a les necessitats dels clients ens ajudin a mantenir els llocs de treball davant la complicada situació amb la Covid-19 que estem afrontant tots plegats”, comenta Carles Omegna, director del CET Mansol Projectes.
Mansol Projectes va crear aquest servei de destrucció de documentació per ampliar els serveis empresarials que ofereix i per poder mantenir i crear més llocs de treball per a persones amb discapacitat reconeguda i en risc d’exclusió social. El servei permet a les organitzacions que el contracten poder complir amb la normativa de protecció de dades i obtenir un certificat de destrucció confidencial. També apostar per la Responsabilitat Social Corporativa en contractar un Centre Especial de Treball i, alhora, contribuir al compliment de la Llei General de Discapacitat (LGD).
Més informació al tel. 93 497 03 50 (Carmen Puntí) i/o a la web: http://www.mansol.cat/destruccio-certificada-de-documents/